Bali augustus 2015

23 augustus 2015 - Sanur, Indonesië

Zondag 23 augustus
De dag van afscheid. Gisteren hebben we besloten toch nog naar de massage te gaan, dus de dames vertrekken net voor 10 uur naar de spa, net achter het hotel voor een laatste massage. Deze keer niet in de natuur, maar in een verbouwde garage en een stevige massage, blijkt achteraf, maar dat mag de pret niet drukken. Frank leest lekker een boek op het balkon. Verschil moet er zijn.....
Terug in het hotel, de laatste dingen ingepakt. Omgekleed en klaar voor vertrek.
Ketut staat al op ons te wachten.
We kijken terug op een fantastische reis naar Bali met geweldige indrukken. Wat is het een prachtig eiland. We komen graag een keertje terug. Ook dankzij Ketut, aan wie we veel informatie en mooie routes te danken hebben....
Foto's van de laatste dagen, volgen later......

1. Papa:
    23 augustus 2015
    Dat land vind ik heel erg mooi en de bewoners zijn heel, heel erg vriendelijk. Je mening hierover veranderde bij mij meteen.
    Over 'n tweede bezoek, wie weet.
  2. Papa:
    23 augustus 2015
    Verkopen we toch de boot.
  3. Babette:
    Super dat t zo'n mooie reis is geweest. Ben benieuwd naar de verhalen en foto's. Ben wel blij als jullie weer veilig thuis zijn. We zien jullie sne weer. Dikke kus.